در صورت تمایل به همکاری با شرکت نیرپارس به عنوان شریک تجاری می‌توانید "فرم مشارکت" زیر را تکمیل نمایید. همکاران ما با بررسی فرم مذکور در صورت امکان همکاری‌های آتی، با شما تماس برقرار می‌کنند و در صورت نیاز جلسات کارشناسی و هماهنگی برنامه‌ریزی خواهد شد.
فرم مشارکت
 

شرکت نیرپارس بر اساس الزامات گروه مپنا پیمانکاران و تامین‌کنندگان خود را از لیست مورد تایید این گروه انتخاب می‌نماید.لذا می‌توانید از طریق لینک "سامانه مدیریت زنجیره تامین گروه مپنا" نسبت به ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک جهت ارزیابی گروه مپنا اقدام نمایید.

همچنین در صورت تمایل به همکاری با شرکت نیرپارس به عنوان تامین‌کننده می‌توانید
"فرم تامین‌کنندگان" را تکمیل نموده تا در بانک اطلاعاتی شرکت، خدمات شما ثبت گردد تا در راستای انتخاب تامین‌کننده واجد صلاحیت، با در نظر گرفتن الزامات و مستندات سازمانی توانایی‌های شما ارزیابی گردد. در صورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد.
فرم تامین کنندگان
 
شرکت نیرپارس با تکیه بر نیروهای متخصص، خلاق، نوآور، اخلاق‌مدار و شایسته خود که به ارزش‌های سازمانی گروه مپنا پایبند هستند، خدمات ارزشمند، باکیفیت، با‌رعایت استانداردها و در چارچوب زمانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بر همین اساس شرکت نیرپارس به عنوان شرکتی مدیریت پروژه محور، نیروی انسانی خود را به عنوان سرمایه اصلی می‌شناسد و ضمن حفظ و ارج نهادن به پرسنل خود در محیطی صمیمی و اخلاق‌مدار، آماده است تا از افراد باتجربه، متبحر، با دانش و پرتلاشی که قادرند در چهارچوب ارزش‌های سازمانی نیرپارس و گروه مپنا فعالیت نمایند در زمان مقتضی دعوت به همکاری نماید. لذا در صورت تمایل به همکاری با شرکت نیرپارس می‌توانید با تکمیل فرم زیر، رزومه خود را به بانک اطلاعاتی شرکت بیافزایید تا در صورت نیاز به همکاری از شما جهت انجام مصاحبه دعوت به عمل آید.
فرم استخدامی